wtorek, 1 listopada 2011

Witam wszystkich na moim blogu:)

Od kilku lat zbieram misie kolekcjonerskie tzw ooaki, sama tez je szyje:)
Chciałabym tu zaprezentować moje prace.Misie które wychodzą spod mojej igły sa wykonane bez użycia maszyny do szycia, w pojedynczych egzemplarzach,są autorskiego pomysłu,szyte bezszablonowo tzn. misia krój rysuje bezpośrednio na materiale a potem już reszta pięciogodzinnego rękodzieła za nim pojawi się nowy Jegomość.Uwielbiam misie zimowe tzn w czapach szalikach,śmiesznych szydełkowych swetrach dlatego często moje skarby są tak poubierane.Misie sa do kupienia na allegro bądz na zamówienia mailowe. Zatem zaczynamy:)
Oto kilka moich kulfonów:)Najpierw te które maja juz wlasciceli i kochajace domki:)

 oto Pooki taki smieszny misiak koszmarek specjalnie dla Asi:)

a tutaj Pyza ktora opiekuje sie Ewcia




a tu od góry Bruno,Julian i Penny:)-Penny została u mnie mam do niej wielki sentyment,zdobi duzy pokój


 a tu Zack,królis i Pimek
 Teraz te które zostały ze mną:)





To na ten post tyle :) Mam nadzieje ze kazdy znajdzie tu jakiegos ulubienca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz